آلبوم دیجیتال Picasa 3.8

Picasa نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید، عکس های خود را جستجو، مشاهده، ویرایش و یا در اینترنت به اشتراک بگذارید. هنگامیکه Picasa را برای اولین بار اجرا می کنید، نرم افزار به صورت خودکار تمامی عکس های موجود در رایانه شما را جستجو می کند (حتی آنهایی که مدت ها است فراموش کرده اید) و آنها را در یک آلبوم به نمایش می گذارد که می توانید آنرا بر اساس تاریخ و یا نام مرتب سازید. شما می توانید عکس های خود را در آلبوم های مختلف قرار داده و برای هر آلبوم نیز یک نام مناسب انتخاب کنید.

این نرم افزار صورت ها را از داخل عکس جدا کرده و آن ها را که شبیه به یک دیگر هستند در یک پوشه قرار می دهد.سپس شما با نام دادن به هر صورت پیکاسا به شما می گوید در هر عکس چه افرادی وجود دارند.

اضافه کردن متن روی یک تصویر، با استفاده از این ابزار می‌توانید متن مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود در هر جای تصویر اضافه کنید و یا امضای خود را در زیر عکس ثبت کنید.

picasa-geotag امکان وارد کردن اطلاعات مربوط به مکان عکس‌برداری روی عکس‌ها، این امکان با استفاده از نرم افزار Google Earth انجام می‌شود، به این صورت که شما مکانی را که در آن عکس گرفته شده است را نقشه پیدا می‌کند و مکان مورد نظر را به عکس خود نسبت می‌دهید.

امکان خروجی گرفتن از یک آلبوم به صورت یک آلبوم در قالب HTML، با استفاده از این امکان می‌توانید یک آلبوم موجود در پیکاسا را به صورت یک صفحه HTML خروجی بگیرید و آن را روی سایت خود قرار دهید.

ساختن و ادیت فیلم، ابزار مناسبی برای ساختن و یا ادیت یک فیلم در پیکاسا قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید با کنار هم قرار دادن عکس‌ها یا تصاویر خود یک فیلم تولید کنید و یا در صورت نیاز یک فیلم را ادیت کنید.

 

دانلود کن

همچنین ببینید

مرورگر brave

دانلود مرورگر Brave

Brave به عنوان مرورگر رایگان و متن باز یک ماموریت برای اصلاح وب است. درواقع، چیزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.