Be My Eyes

دانلود اپلیکیشن Be My Eyes

نرم افزار Be My Eyes یک برنامه رایگان است که بین افراد داوطلب و نمایندگان شرکت‌ها ، افراد نابینا و همچنین کم‌بینا از طریق تماس ویدئویی ارتباط برقرار می‌کند.روزانه، افراد داوطلب زیادی که توانایی دیدن دارند چشمان خود را به افراد نابینا و یا کم بین قرض می دهند تا افراد کم بین و یا نابینا بتوانند کارهای خود را راحت تر انجام دهند و کمتر به دیگران وابسته باشند.

 

اپ موبایل be my eyes

 

افراد با چشمانی ضعیف و یا نابینا که درخواست کمک می کنند.
به عنوان یک فرد کم بینا و یا نابینا، هر زمانی که به کمک احتیاج داشتید، داوطلبان ما از کمک به شما بسیار خوشحال می شوند. در حین تماس تلفنی، شما و فرد داوطلب می توانید با هم ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را حل کنید. داوطلب شما را راهنمایی میکند که دوربین خود را به کدام طرف بچرخانید، بر روی چه چیزی تمرکز کنید و یا چه زمانی فلش خود را روشن کنید.

افراد بینایی که تماس ویدئویی دریافت میکنند
به عنوان یک فرد داوطلب بینا میتوانید با نصب برنامه Be My Eyes شروع به کمک کنید. یک فرد نابینا و یا کم‌بینا ممکن است هر زمانی برای چک کردن تاریخ انقضا، تشخیص رنگ ها، خواندن متن و یا مکان یابی جاهای جدید به کمک شما احتیاج داشته باشد.

چشمان خود را از طریق تماس ویدئویی به افراد نابینایی که به مشکل برمی‌خورند قرض دهید، یا از افراد بینا برای حل مشکلات خود کمک بگیرید.

برنامه Be My Eyes کاملا درباره همکاری و کمک رسانی با کارهای کوچکی از مهربانی می باشد، پس سریعا آنرا نصب کنید و در این کار خوب شریک باشید.

 

تصویر be my eyes

افراد نابینا و یا کم بین می توانند از طریق گوشی همراه خود از افراد داوطلب کمک بگیرند، که بصورت آلارمی روی گوشی این افراد ظاهر می شود. به محض اینکه فرد بینا درخواست کمک را قبول کند، تماس ویدئویی زنده بین این دو فرد برقرار می شود. از این طریق فرد بینا می تواند به افراد با مشکل بینایی و یا نابینا از طریق دوربین گوشی کمک کنند.

به عنوان یک فرد داوطلب، شما عضو شبکه بزرگی از اجتماع Be My Eyes هستید پس نگران جواب ندادن به تمامی درخواست ها نباشید چرا که اگر شما قادر به کمک رسانی نباشید افراد دیگری اینکار را انجام می دهند. ما به راحتی تماس را به داوطلب دیگری منتقل می کنیم.

افراد نابینا می توانند ار کنترل تاریخ انقضا مواد تا هم خوانی لباس هایشان از شما کمک بگیرند.

توجه داشته باشید که: ما به افراد با مشکل بینایی یادآوری میکنیم که زمان برقراری ارتباط صبور باشند، زیرا  از افراد واقعی برای کمک رسانی به آنها استفاده می شود. بیشتر تماس ها در ۶۰ ثانیه جواب داده می شوند.

  • ارتباط ویدئویی بین افراد نابینا و کم بینا و افراد بینا
  • امکان اضافه کردن زبان هایی که قادر به صحبت هستید در تنظیمات
  • راهی ساده برای ایجاد تفاوت در زندگی افراد با ناتوانی در دید

 

اگر شما نابینا و یا ناتوان در دیدن هستید، زمان احتیاج از کمک های دیداری استفاده کنید، و یا اگر قادر به دیدن هستید چشمان خود را به کسانی که توانایی دیدن ندارند قرض دهید.
نرم افزار Be My Eyes تماما در رابطه با ارتباط بین افراد نابینا و بینا است تا بتوانند زندگی خود را بدون وابستگی پیش ببرند. کمک رسانی و هم کاری با این جامعه بسیار آسان است.

افراد نابینا و یا کم بین می توانند از طریق گوشی همراه خود از افراد داوطلب کمک بگیرند، که بصورت آلارمی روی گوشی این افراد ظاهر می شود. به محض اینکه فرد بینا درخواست کمک را قبول کند، تماس ویدئویی زنده بین این دو فرد برقرار می شود. از این طریق فرد بینا می تواند به افراد با مشکل بینایی و یا نابینا از طریق دوربین گوشی کمک کنند.

  •  ارتباط ویدئویی بین افراد نابینا و کم بینا و افراد بینا
  •  تقریبا ۹۰% تماس ها تا زیر ۳۰ ثانیه پاسخ داده می شوند
  •  زبان هایی که می توانید صحبت کنید را به تنظیمات اضافه کنید
  •  راهی ساده برای تغییر زندگی افراد نابینا

 

زبان‌های این برنامه:

English, Afrikaans, Arabic, Azerbaijani, Catalan, Croatian, Czech, Danish, Dutch, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Italian, Japanese, Korean, Lithuanian, Norwegian Bokmål, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Serbian, Simplified Chinese, Slovak, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese, Turkish, Ukrainian, Urdu, Vietnamese

محدودیت سنی:
شما باید حداقل ۱۷سال داشته باشید تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید.

 

همچنین ببینید

دانلود تلگرام4.4

دانلود Telegram موبایل

پیام‌رسان محبوب تلگرام ، به تازگی نسخه جدید خود را منتشر کرده که از امکانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.