مرورگر brave

دانلود مرورگر Brave

Brave به عنوان مرورگر رایگان و متن باز یک ماموریت برای اصلاح وب است. درواقع، چیزی فراتر از یک مرورگر، این نرم افزار یک راه جدید تفکر درباره نحوه کارکرد وب می‌باشد.این مرورگر توسط اعضای طراحی موزیلا توسعه داده شده که با حذف تبلیغات مزاحم سرعت و امنیت بیشتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

مرورگر Brave ماموریتی دارد که تجربه‌ای جدید در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. درواقع با ویژگیهایی مانند حمایت از ویرایشگرهای سایت و همچنین امکان جایزه دادن به آنها باعث می شود که جستجوهای این مرورگر سریع تر و ایمن تر انجام پذیرد.درواقع، فراتر از یک مرورگر، این نرم افزار یک راه جدید تفکر درباره نحوه کارکرد وب است.  Brave یک نرم افزار منبع باز است و توسط یک گروه خبره و علاقه‌مند به حریم شخصی ساخته شده است. همچنین بنیان گزاران Javascript و Mozilla نیز در ساخت این مرورگر فعالیت کرده اند.
صفحات خود را با سرعتی دو برابر در صفحه لپ تاپ و همچنین ۸برابر د گوشی های موبایل خود باز کنید.

  • سرعت بالا در جستجو

آزمایش سرعت مرورگر صفحه در کامپیوتر

می توانید در واقعیت نحوه عملکرد Brave را در مقابل Chrome و Firefox ببینید. مرورگر Brave صفحه ها را با دو برابر سرعت در مقایسه با سایر مرورگرها باز میکند.

نتایج آزمایش ها برای مقایسه Brave در مقابل مرورگر Chrome در اندروید و همچنین Safari در iOS نشان داده شده است. سایت های محبوب ۸برابر سریعتر در Brave باز می شوند.

brave-faster

گشت زنی در وب را با سرعتی ۸برابر بیشتر از Chrome و Safari انجام دهید.
این مرورگر سایت های اخبار مهم را ۲ تا ۸ برابر سریعتر از Chrome/Safari بر روی گوشی همراه و ۲ برابر سریعتر از Chrome بر روی کامپیوتر بالا می آورد.

 

  • پول خود را ذخیره کنید

brave-savemoney

دیگر پول اضافه ای برای دانلود محتواهای ناخواسته ندهید.
متوسط استفاده کنندگان گوشی های همراه، ماهانه حدود ۲۳دلار برای حجم دانلود شده توسط پیام های تبلیغاتی می دهند که برابر ۲۷۶ دلار در سال می شود. نرم افزار Brave این تبلیغات و نمایه ها را بلاک میکند تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نباشید.

 

  • بلاک کردن تبلیغات

brave-block-ads

همانطور که گفته شد Brave تبلیغات اضافه و محتواهای آنها را بلاک میکند. سایت های معروف معمولا از چندین تبلیغ و حدود ۷۰ ردیاب میزبانی میکنند. بدتر از آن، بیشتر آنها به این ردیاب ها اجازه می دهند که وارد اطلاعات شخصی شما شوند و اطلاعاتی مانند موقعیت، رفتار و فعالیت های جستجویی شما را دریافت کنند.

 

  • به انتشارات مورد علاقه خود جایزه دهید

brave-reward-publisher

درواقع از طریق این نرم افزار می توانید جایزه دریافت کنید و انتشارات مورد خود را حمایت کنید.
می توانید با پرداخت مقادیر ناچیز از سایت مورد علاقه خود حمایت کنید. این نرم افزار قسمتی به اسم امتیاز های blockchain-based دارد که می توان برای جایزه دادن به سازندگان این نرم افزار از آنها استفاده کرد.

 

  • از حریم شخصی خود محافظت کنید

brave-protect-privacy

حریم شخصی و امنیتی غیر موازی را تجربه کنید.

مرورگر Brave در مقابل نرم افزارهای مخرب و ردیاب ها مقاومت میکند و از اطلاعات شخصی شما محافظت میکند. در واقع این عامل مهم ترین اولویت آن محسوب می شود.

سرور ها به هیچکدام از محل ذخیره شما و همچنین اطلاعات جستجو شما کاری ندارند- این اطلاعات به صورت محرمانه در دستگاه شما قرار میگیرد تا زمانی که آن را پاک کنید. این به این معنی است که brave هیچوقت اطلاعات شما را به شخص سومی نمی فروشد.

 

جایی که امنیت و سادگی وجود دارد

اگر شما میخواهید که به سادگی تحقیق، دانلود، و از چندین سایت دانلود کنید و همچنین به راحتی در سایت ها ثبت نام کرده و اطلاعات خود را هم در دستگاه و هم در سایت نگه دارید، می توانید از ویژگی های امنیتی و حفاظتی Brave استفاده کنید.

مرورگر Brave همه این کار ها را برای شما انجام می دهد. محافظ های Brave جستجو شما را ساده تر میکند و محیطی امن و حفاظت شده با سرعتی بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

مرورگر Brave تمامی ردیابها و تبلیغات را بلاک می‌کند.می توانید تنظیمات خود را بر اساس per-site و یا browser-wide قرار دهید. در اینصورت مشاهده می کنید که این مرورگر چندین ردیاب و تبلیغ را در روز بلاک میکند.

آپدیت های سایت ها را ایمن کنید

هر زمانی که ممکن باشد کد نویسی ارتباطات این مرورگر طوری تنظیم شده است که هنگام استفاده از جستجوگر های معمولی با ارتباطات غیر محافظت شده،  مرورگر Brave  به صورت اتوماتیک برای امنیت بیشتر HTTPS را آپدیت میکند.

 

 

تنظیمات مهم

می توانید با وجود نرم افزارهای مخرب و تبلیغات آزاردهنده، به راحتی تنظیمات سیستم خود را حفظ کنید و بدون مشکل به جستجو ادامه دهید. همچنین، قابلیت های plugins که همیشه با خطر بالا شناخته می شوند به صورت اتوماتیک از کار می افتند.

به راحتی دستگاه خود را همگام سازی کنید

همگام سازی مرورگر Brave طوری طراحی شده است که تنظیمات مورد نظر و سایت های مورد علاقه شما را به صورت خودکار هم گام سازی میکند. هرچند که این مرورگر اجازه باز نویسی کد اطلاعات شما را ندارد.

سایت های مورد علاقه خود را به وسیله امتیازهای موجود در مرورگر Brave تشویق کنید.(به زودی در موبایل)

گزینه Payments در مرورگر Brave را فعال کنید و به سایت هایی که مدام از آنها استفاده می کنید امتیاز دهید. درواقع با این کار از متن های مورد علاقه خود حمایت می کنید، درحالی که تبلیغات شما همچنان بلاک هستند. جستجو سایت ها با مرورگر Brave رایگان است: با فعال کردن گزینه Payments می توانید از ویرایشگرهای سایت مورد علاقه خود حمایت کنید.

با استفاده از این گزینه می توانید ماهیانه مقدار ناچیزی از چندین دلار برای حمایت از سایت های مورد علاقه خود استفاده کنید.

این مرورگر می تواند بر اساس مقدار زمان استفاده شما از سایت ها طوری برنامه ریزی کند که چه سایتی بیشترین سهم از پرداخت شما را دریافت کند.

پرداخت های حفاظت شده

تمام این کارها در کنار اطلاعات جستجو شما محافظ شده می مانند. درواقع تمامی کمک های شما به سایت ها توسط یک سیستم ناشناخته انجام می شود، پس شما توسط سایتی که استفاده میکنید و یا حمایت می کنید شناخته نمی شوید. حتی با سرور های ما حدود ۱۰۰۰۰ ناشر و ویرایشگر برای دریافت این امتیازها ثبت نام کرده اند.

 

 

دانلود کندانلود برای مکینتاش

همچنین ببینید

bracket

دانلود Brackets 1.13

Brackets یک ویرایشگر متن مدرن، با ابزار بصری متمرکز و پشتیبانی از پیش پردازنده است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.