نر م افزار TeamViewer 6.0.10194

TeamViewer یک برنامه فوق العاده و رایگان برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر شما و هر کامپیوتر دیگر در جهان است که این ارتباط در عرض چند ثانیه برقرار می گردد. شما می توانید برای کمک ، آموزش ، یا رفع مشکل کامپیوتر دوست یا همکارتان خیلی راحت و از راه دور بصورت ریموت به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید.

نرم افزار TeamViewer عمدتا توسط افراد متخصص ، مدیران شبکه و شرکت ها استفاده می شود تا این گروه بتوانند به مشتریان خود از راه دور و از طریق خطوط ADSL کمک رسانی و سرویس دهند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است از این رو بیشتر کاربران کامپیوتر می توانند با این نرم افزار کار کنند.به محض اجرا نرم افزار ویندوز جویا مجوز استفاده نرم افزار از امکانات ارتباطی سیستم میگردد که در صورت تایید نرم افزار اجرا گردیده و ID و Password خاصی را ( که واحد میباشد ) به آن سیستم اختصاص میدهد ، پس از آن هر کس با در اختیار داشتن ID و Password به شرط فعال بودن نرم افزار میتواند کنترل سیستم را از راه دور در دست گیرد.

بیش از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ کاربر در بیشاز ۲۰۰ کشور جهان از نرم افزار آزاد و رایگان TeamViewer  استفاده می کنند ؛ شما چه زمانی استفاده از آن را آغاز می کنید؟!

 

دانلود کن

همچنین ببینید

مرورگر brave

دانلود مرورگر Brave

Brave به عنوان مرورگر رایگان و متن باز یک ماموریت برای اصلاح وب است. درواقع، چیزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.